ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

Τρίτη 27 Απριλίου 2021

Η ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ "ΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ" ΑΜΑΥΡΩΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΔΥΤΙΚΟ «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» ;


Η ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ "ΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ" ΑΜΑΥΡΩΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ    ΔΥΤΙΚΟ «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» ;




ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΕΚΠΟΜΠΗΣ

 "ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ" ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ 


ΘΕΜΑ:  "Η ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ"



 -Κυρίες και κύριοι Καλώς ήρθατε στην εκπομπή «Πολιτεία Πύλη Πολιτών» η σημερινή εκπομπή έχει ένα διαφορετικό θέμα και θα το δούμε στην πορεία αναλυτικά. Πριν όμως θέλω να κάνω μία εισαγωγή για να καταλάβετε τι ακριβώς θα ακολουθήσει. Οι άνθρωποι από όλο τον κόσμο, από όλο τον πλανήτη σέβονται τον πολιτισμό μας και ταξιδεύουν στη χώρα μα,ς έρχονται για να τα δούν όλα αυτά τα μοναδικά δημιουργήματα, τα αριστουργήματα που έχουν δημιουργήσει πρόγονοί μας, αλλά πηγαίνουν και σε Μουσεία άλλων χωρών που εκεί βρίσκονται τα μνημεία μας, τα αγάλματα μας, ο ίδιος ο πολιτισμός μας και ρωτάω όλους εσάς τους γονείς, Εάν σας είχαν κλέψει την κόρη σας το δημιούργημά σας και γνωρίζετε που την έχουν δεν θα κινούσατε γη και ουρανό, για να την πάρετε πάλι πίσω στο σπίτι σας και αν Μάλιστα γνωρίζατε ότι την εκμεταλλεύονται δεν θα είχατε θυμό μέσα σας για όλους αυτούς τους κλέφτες αλλά και για τους κρατικούς θεσμούς που δεν έκαναν τίποτα για να έρθει η κόρη σας πάλι στο σπίτι. Σήμερα θα μιλήσουμε για την κόρη όλων μας, την Νίκη της Σαμοθράκης. Γι’ αυτό λοιπόν έχουμε κοντά μας την κυρία Γκιούρα Θεοδώρα Υποψήφια Βουλευτής με τον πολιτικό φορέα Ελλήνων Συνέλευσις στο νομό  Κοζάνης .Κυρία Γκιούρα καλώς ήρθατε στην εκπομπή.

ΓΚΙΟΥΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ


- Καλησπέρα σας κύριε Σουφλερέ. Καλώς σας βρίσκω και στην αποψινή εκπομπή στις συχνότητες του «ΕΛΕΥΣΙΣ TV»

- Κυρία Γκιούρα κάθε φορά που κάνω εκπομπή μαζί σας, έχω μεγάλη χαρά Πραγματικά γιατί μας δίνετε πάρα πολλά στοιχεία αλλά και θυμό, θυμό όχι με σας αλλά με όλους αυτούς οι οποίοι, έχουν καπηλευτεί τον πολιτισμό μας, τον έχουν στείλει στα πέρατα της γης σε όλα τα Μουσεία και εμείς εδώ ως ψωροκώσταινα όπως μας λένε, όπως  θέλουν να μας ορίζουν δεν έχουμε, δεν έχουν αυτά που θα έπρεπε να έχουμε.  Αν δεν γνωρίζουμε όμως πώς φτάσαμε μέχρι εδώ , μπορούμε να κάνουμε κάτι για να το αλλάξουμε;




- Κύριε Σουφλερέ θα ξεκινήσω αυτήν εδώ την εκπομπή κάνοντας μία αναφορά στην εισαγωγή σας , η οποία πραγματικά αποδίδει όλο το συναίσθημα, θα πρέπει να έχει ο κάθε ένας Έλληνας πολίτης εκεί έξω, γιατί μιλάμε για τον Πολιτισμό μας μιλάμε για τους Προγόνους μας μιλάμε για τις  μνήμες που μας άφησαν οι πρόγονοί μας και βλέπουμε αυτή τη στιγμή, να είναι διάσπαρτες οι μνήμες μας παντού σε όλο τον πλανήτη. Βλέπουμε λοιπόν και ξεκινήσαμε μία σειρά εκπομπών όπου αναδεικνύουμε  το παρελθόν και πως φτάσαμε  να βρίσκονται οι μνήμες μας έξω, σε ξένα μουσεία και ξένες χώρες μακριά από την γενέτειρα τους μακριά από τη μήτρα που Ανέδειξε αυτόν τον τεράστιο Πολιτισμό,  την πατρίδα μας τη χώρα μας την Ελλάδα.Ει΄παμε  βεβαιως ότι η  Ελλάδα όπως τη γνωρίζουμε εμείς σήμερα ,έχει πάρει τα σύνορα της και ‘έχει γίνει ένα κράτος μετά από συμφωνίες που έχουν κάνει οι μεγάλεσ δυνάμεις. Και βεβαίως μιλάμε για τις μεγάλες δυνάμεισ τις οποίες συναντήσαμε και σε προηγούμενες εκπομπές μας την Αγγλία τη Γαλλία τη Ρωσία βλέπουμε τη Βαυαρία η οποία μετέπειτα μας στέλνει και έναν Μονάρχη έναν ανήλικο, Μονάρχη ο οποίος είναι ουσιαστικά ο πρώτος βασηλιας ούτε ενός νεοσύστατου κράτους, όχι των Ελλήνων διότι δεν προέρχεται από Εθνοσυνέλευση όπως γινόταν έως τότε, αλλά πρόκειται για ένα διορισμένο Μονάρχη ο οποίος και κατά τη διάρκεια τησ θητείασ  του οποίου πιο πριν και πιο μετά συμβαίνει Τεράστια τεράστια λεηλασία και καταστροφή των Μνημείων μας των γλυπτών μας των Ναών μας ολων  αυτών των δημιουργημάτων που μας συνδέουν με τους προγόνους μας κύριε Σουφλερέ . Γι’ αυτό το λόγο είναι επιτακτική ανάγκη όλοι οι Έλληνες πολίτες να μάθουμε την ιστορία μας να μάθουμε τι ακριβώς έχει συμβεί στα μνημεία  μας να δούμε τι ακριβώς και με ποιόν τρόπο φυγαδεύτηκαν  και κλάπηκαν από τη χώρα μας τεράστια τεχνουργήματα, αριστουργήματα και θησαυροί τα οποία βεβαίως όπως είπαμε και σε προηγούμενη εκπομπή μας κύριε Σουφλερέ  όλοι αυτοί είναι τεράστιοι εμψυχωμένοι μηχανισμοί  οι  οποίοι κάνουν μία πολύ συγκεκριμένη διεργασία και βεβαίως όταν μιλάμε για τα αγάλματα διότι θα δούμε και το άγαλμα της Νίκης της Σαμοθράκης και την  ιστορία του αγάλματος αυτού σήμερα, μιλάμε για μηχανισμούς οι οποίοι έχουν δημιουργηθεί με τεράστια η υπερτεχνολογία, με αλχημεία, από ειδικούς ανθρώπους οι οποίοι γνώριζαν ακριβώς, πώς θα αποτυπώσουν τα χαρακτηριστικά και τα στοιχεία της φυσιολογίας και της ανατομίας του ίδιου  του ανθρώπου κύριε Σουφλερέ 

- Μάλιστα, μηχανισμούς λοιπόν, επομένως είχαν μια επιστήμη πίσω από την δημιουργια τους, δεν είναι απλά ένα μάρμαρο , βλέποντας το.



- ‘Ετσι ακριβώς είναι κύριε Σουφλερέ  μιλάμε για μάρμαρα  τα οποία είναι ζωντανοί οργανισμοί και μιλάνε μέσα στο χρόνο και μας αποκαλύπτουν τα μυστικά της δημιουργίας μας τα μυστικά των προγόνων μας, την ίδια την  ιστορία μας κύριε Σουφλερέ. Και βέβαια δεν μιλάμε για ερείπια ή κομμάτια πέτρας όπως κάποιοι θέλουν να λεν τα μνημεία μας ότι είναι ερείπια δεν ειναι ερειπια κυριε Σουφλερέ  έχουν φροντίσει κάποιοι άλλοι  να γίνουν ερείπια όλα αυτά , μόνο και μόνο για να ξεχάσουμε εμείς η συνέχεια των προγόνων μας ποιοί ήταν οι προγονοι μας ποιοί  είμαστε εμείς ως ‘Εθνος  ως γένος και ποια είναι η πραγματική δύναμη και δυναμική μας κύριε Σουφλερέ, διότι Θα μου επιτρέψετε να κάνω μία πολύ μικρή παρένθεση διότι στην ροή των εκπομπών μας θα δούμε και τεράστια τεχνολογία που χρησιμοποιούσαν οι πρόγονοί μας κυριε Σουφλερέ  διότι αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι τόσο ογκώδεις κίονες και τόσο μεγάλες πέτρες και λίθοι που χρησιμοποιούνταν  για τη δημιουργία ολων αυτών των τεχνουργημάτων, σαφώς και δεν γίνεται να σηκώσεις με τα χέρια σου τόσο τόνους πέτρας φερ ειπείν ως δειγμα αναφέρω για τον Παρθενώνα -Είναι είναι ένα ερώτημα πραγματικά που πολλοί άνθρωποι δεν αντιλαμβάνονται στο πως έχουν δημιουργηθεί όλα αυτά τα αριστουργήματα και μάλιστα σε αρκετά σημεία που δεν υπάρχουν, δεν υπάρχει υλικό Δηλαδή για να το σμιλεψεις   και να το δημιουργήσεις. Υπάρχει λοιπόν αντιλαμβάνομαι μία γνώση πίσω από όλο αυτό που δεν μας έχει διδαχθεί σε καμία βαθμίδα εκπαίδευσης στα σχολεία μας παρακαλώ έχετε το λόγο, συνεχίστε .

- θα δούμε Λοιπόν σήμερα όπως δεσμευτήκαμε κυριε Σουφλερέ από την τελευταία εκπομπή που προβάλαμε ναζί ότι θα πάμε σε αυτήν την σειρά των εκπομπών μας θα μεταφερθούμε στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι στη Γαλλία όπου είναι άλλο ένα μουσείο το οποίο πραγματικά κοσμείται από δικά μας τεχνουργήματα και δικούς μας θησαυρούς όπως είναι όχι μόνο η Νίκη Σαμοθράκης είναι και η Αφροδίτη της Μήλου θα δούμε την ιστορία πώς ακριβώς έχει γίνει η κλοπή, 



θα δούμε και άλλα κι άλλα αριστουργήματα κύριε  Σουφλερέ στη διάρκεια των εκπομπών μας θα δούμε Επίσης και έναν Γάλλο πρόξενο που όπως είπαν ως προς έλεγε πρεσβευτές έρχονταν και διπλωμάτες στη χώρα μας για να κάνουν τις ανασκαφές τους και ως δήθεν αρχαιολόγοι και βλέπουμε διάφορους αρχαιολόγους βλέπουμε και Αμερικανούς βλέπουμε Αυστριακούς βλέπουμε Γάλλους βλέπουμε ‘Αγγλους τελικά έχουμε καταντήσει σαν ανέκδοτο κύριε Σουφλερέ διότι ποτέ και πουθενά δεν είναι ο 'Ελληνας  

-Πραγματικά αυτό αποτυπώνεται παντού όπου κι αν σκάψουμε όπου  κι αν ερευνήσουμε θα βρούμε ότι ο 'Ελληνας δεν υπάρχει, όσο μιλάτε κυρία Γκιούρα βλέπουμε πραγματικά τις εικόνες που δείχνουν το τι πέρασε αυτό Το δημιούργημα για να φτάσει εκεί που είναι τώρα, υπάρχουν πάρα πολλά στοιχεία Λοιπόν για την Νίκη μας και το πώς έφτασε εκεί.



- θα μεταφερθούμε στην Ελλάδα του 1863 κύριε Σουφλερέ .Βεβαίως έχουμε βγει από μία, έχει ξεκινήσει η επανάσταση, μας έχουν φέρει τον βασιλιά των βαυαρό Όθωνα  όπως έχω προαναφέρει και βρισκόμαστε σε μία περίοδο όπου η Ελλάδα που ήταν ελεύθερη τότε .ήταν η Στερεά Ελλάδα και η Πελοπόννησος όπως ακριβώς υπογράφηκε στη συνθήκη της Κωνσταντινούπολης 1832. Ερχόμαστε Λοιπόν στη Σαμοθράκη όπου στο Βόρειο τμήμα του νησιού ξεκινάει ανασκαφές  μία ομάδα αρχαιολόγων από τη Γαλλία με επικεφαλης τον Κάρολο Σαμπουαζό (Charles Champoiseau). Ο Σαμπουαζό  υποπρόξενος της Γαλλίας στην Αδριανούπολη όπου κατά τη διάρκεια της ανασκαφής της ομάδας του, ένας Έλληνας εργάτης, γιατί είπαμε κύριε Σουφλερέ και σε προηγούμενη εκπομπή  ότι συμμετείχαν άθελά τους, λόγω της αγνωσίας,  λόγω τηςσ έλλειψης παιδείας και λόγω της φτώχειας της ανέχειας λόγω των εκβιασμών που υφίσταντο οι πρόγονοι μας  τέτοια, και λόγω της ανεργίας ,οι πρόγονοί μας αναγκάζονταν για ένα κομμάτι ψωμί ή και με το κόστος της ιδιας τους της ζωής, διότι, αντιλαμβανόμαστε τότε πως ήταν τα πράγματα,  Συμμετείχε λοιπόν κι ένας Ελληνας εργάτης , συμμετείχαν κι άλλοι Έλληνες εργάτες , και βρήκε στο σκάψιμο πάνω στην ανασκαφή  τον κορμό και τα πόδια μιας γυναίκας  και τότε αναφώνησε προς τον Σαμπουαζό κύριε  εύραμεν μία γυναίκα. Αμέσως Λοιπόν ο Σαμπουαζό καθώς έψαχνε και ήξεραν πάρα πολύ καλά τι έψαχναν και που έσκαβαν οι  συγκεκριμένοι δήθεν αρχαιολόγοι επικοινώνησε, ήρθε  σε επαφή με τον Γάλλο Πρέσβη στην Κωνσταντινούπολη ο οποίος με τη σειρά του φρόντισε να έρθει σε επαφή με την υψηλή πύλη όπως συνηθίζεται να αποκαλείται  η τότε έδρα της οθωμανικής αυτοκρατορίας μετέπειτα Βυζάντιο,.  θα τα δούμε όλα αυτά κύριε Σουφλερέ πώς ακριβώς έγινε η κλοπή πώς έγινε η μετονομασία τι  ήταν στο Βυζάντιο που άλλαξε μετέπειτα -Άρα ήξεραν τό τι έψαχναν, αυτό που κάνει εντύπωση , πως  μπορούσαν να έχουν αυτή την πληροφορία, σε ποιο σημείο πρέπει να σκάψουν και τι πρέπει να βρουν,

-Υπήρχαν  χάρτες κύριε Σουφλερέ οι οποίοι χάρτες ήταν στα χέρια αυτών που δεν έπρεπε,



- Μάλιστα 

-Διότι θα παρουσιάσουμε κάποια στιγμή κύριε Σουφλερέ  και ποιοι ειχαν  υπό την επίβλεψή τους και υπό την εντός εισαγωγικών προστασία τους τους αρχαιολογικούς μας χώρους και θα δούμε πόσο άσχημα πράγματα έχουν εκτελέσει κύριε Σουφλερέ σήμερα εις βάρος του πολιτισμού μας  και της ιστορίας μας .

-Υπάρχουν στοιχεία Λοιπόν για όλα αυτά που αναφέρεσται.

- Βεβαίως Κύριε Σουφλερέ και θα τα παρουσιάσουμε  στην ώρα τους. 

-Μάλιστα είναι πολύ σημαντικό ξέρετε, γιατί η συγκεκριμένη εκπομπή τα στοιχεία που εμφανίζονται, θα πρέπει να είναι Αποδεδειγμένα με μία διαδικασία αποδεικτικής διεργασίες ώστε να φτάσουν στον Πολίτη για να λέμε την αλήθεια η οποία είναι αποδεδειγμένη δεν μπορούμε να λέμε λόγια τα οποία δεν αποδεικνύονται Πολύ σωστά πολύ ορθά Λοιπόν θα έχουμε τα στοιχεία στη  συνέχεια.

-Αρα λοιπόν ο  Γάλλος αυτόσ πρεσβευτής που ήρθε σε επαφή ο Σαμπουαζ για να του αναφέρει ότι έχει βρεθεί  κατά την ανασκαφή μία γυναίκα φρόντισε άλλο ότι έκαναν και οι  υπόλοιποι ομολογοι  του σπάσει να αποσπάσουν φιρμάνι την έγκριση δηλαδή με την οποία θα μπορούσε να μεταφερθεί Η Νίκη της Σαμοθράκησ στη Γαλλία στο Παρίσι.



-Μαλιστα 

-Ετσι λοιπόν  είδαμε ότι η Στερεά Ελλάδα και η Πελοπόννησος ήταν ελεύθερη   ναι μεν η Θράκη είχε  καποια αυτονομία όμως τελούσε όπως και οι υπόλοιπες περιοχές υπό Οθωμανικής κατοχής. 

-Σωστα 

- Το Άγαλμα λοιπόν Κύριε Σουφλερέ το 1864 φορτώθηκε σε ένα γαλλικό πολεμικό πλοίο και μεταφέρθηκε στο Παρίσι. Εκεί λοιπόν όταν το άνοιξαν αντιλαμβάνωμαστε όλοι πόσο πολύ μας πονάει όλους εμάς και όχι μόνο εμασ Κύριε Σουφλερέ γιατί θα δούμε ότι φρόντισαν οι υπάλληλοι του Μουσείου του Λούβρου λίγο πριν ξεκινήσει ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος να σώσουν τα Μνημεία  μας και να σώσουν οχι μονο το άγαλμα της Σαμοθράκης αλλά θα δούμε ότι ένα κομβόι διακοσίων τριών οχημάτων Κύριε Σουφλερέ μετέφεραν  πάνω από 1.800 κιβώτια.

- Γι’ αυτό σας είπα κυρία Γκιούρα ότι έχω θυμό μέσα μου για όλους αυτούς οι οποίοι κακομεταχειρίστηκαν και  κακομεταχειρίζονται και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε να μην έχουμε τα δικά μας εδώ στην πατρίδα μας θα ήθελα όμως αυτό το σημείο να πάμε σε ένα μικρό διαφημιστικό και να επιστρέψουμε σε λίγο και να έχετε όλο το χρόνο. κυρίες και κύριοι σε λίγο και πάλι μαζί 

  -Ξανά κυρίεσ και κύριοι στο στούντιο με την κυρία Γιούρα Θεοδώρα υποψήφια Βουλευτή του Πολιτικού Φορέα  Ελλήνων Συνέλευσις στο Νομό. Κοζάνης και , κυρία Γκιούρα μας λέγατε πριν λίγο  ότι ένα μεγάλο κομβόι μετέφερε ένα τεράστιο κομμάτι του πολιτισμού μας εκτόσ Ελλάδοσ .

- Μία διόρθωση Κύριε Σουφλερέ, αναφερόμουν στο σημείο αυτό, όπου ‘όλοι σεβόμαστε  και όλοι θα πρέπει να έχουμε θυμό και θυμώνουν ακόμα και αυτοί που τα πήραν και τα έκλεψαν τα δικά μας μνημεία και προσπάθησαν με κάθε τρόπο να τα προστατέψουν . Και ενώ έχει εκτεθεί η Νικη της Σαμοθράκης στο μουσείο του Λούβρου όπου κατά την μεταφορά της αργότερα το πόρισμα αρχαιολόγων και ερευνητών απεφάνθη ότι έσπασε πολύ μεγάλο μέρος του Αγάλματος κατά τη μεταφορά του από την Σαμοθράκη  στη Γαλλία,



στη συνέχεια ενώ είχε πάρα πολύ σημαντικές ελλείψεις  διότι έλειπε ακόμα και η πλώρη που βλέπουμε στην οποία επάνω στηρίζεται το άγαλμα, όταν Σαμπουάζο έκανε τις ανασκαφές του και βρήκε κάποια μάρμαρα από την πλώρη, θεώρησε η ομάδα του, που έκανε την ανασκαφή, ότι τα μάρμαρα ανήκαν σε κάποιον τύμβο της περιοχής εκείνης, γι' αυτό τον λόγο και  ο Σαμπουαζό τα  άφησε πίσω,όταν πήρε τη  Νίκη της Σαμοθράκης και την μετέφερε στη Γαλλία. θα πρέπει να πούμε ότι λίγα χρόνια αργότερα το 1875 άλλη μία ομάδα αρχαιολόγων Αυστριακή αυτή τη φορά και βλέπουμε κυριε Σουφλερέ  και πραγματικά μου κάνει εντύπωση και θα πρέπει να κάνει εντύπωση και σε όλους τους Έλληνες πολίτες τους Συνέλληνες  μας που μας παρακολουθούν αυτή τη στιγμή ότι, έχουμε δει στις εκπομπές μας αρχαιολόγους να έρχονται από ξένες χώρες, αλλά ακόμα και σήμερα και βλέπουμε όλο αυτό το παιχνίδι που στήνεται στις πλάτες μας  και στην ιστορία μας Κύριε Σουφλερέ διότι προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποκρύψουν και τις χρονολογίες και την ίδια την ιστορία και πώς προκύπτουν όλα αυτά τα στοιχεία τα οποία εν τέλει φτάνουμε σήμερα να μιλάμε για μία κλεμμένη και μια κρυμμένη γραμματεία.



- Τι Εννοείται να κρύψουν τις ημερομηνίες;

- Δεν είναι σωστές οι  ημερομηνίες που μας προβάλλουν κύριε Σουφλερέ μέρες διότι όποιος ανατρέξει είτε  στο διαδίκτυο είτε σε οποιοδήποτε βιβλίο μας δίνουν ως απαρχή του Κόσμου και ως απαρχή του πολιτισμού μας το 5.000 πχ.  περίπου δηλαδή ενδεικτικά θα  αναφέρω ιστορικά σύμφωνα με τους ιστορικούς και όλους αυτούς που έχουν κάνει τις έρευνες τους ερευνητές μας δίδουν  μία χρονολογία ύπαρξης του βασιλιά μας Μήνωα και ενδεικτικά αναφέρω τον Μήνωα ότι χρονολογείται περίπου γύρω από το 1100 οι 1600 πχ. Ναι αλλά κύριε Σουφλερέ γνωρίζουμε ότι ο Μήνωας έχει έρθει πριν από περίπου 45 με 50 χιλιάδες

- Αυτό πώς  προκύπτει; 

-Προκύπτει κύριε Σουφλερέ με την μέθοδο που χρησιμοποιούν όλοι αυτοί οι ερευνητές   για να βγάλουν το σωστό αποτέλεσμα διότι χρησιμοποιούν μία τεχνική που έχει πάρα πολύ μεγάλη απόκριση αλλά, από την άλλη κύριε Σουφλερέ δεν θέλουν να αποκαλύψουν στους Έλληνες ότι είμαστε πολύ πολύ παλαιότεροι  από τις βιβλους και από τα κενά βιβλία που γράφουν οι ίδιοι και τα διαβάζουν μέσα στα οικοδομήματα τουσ .

-Αυτό το  αυτό έχουμε διαπιστώσει κυρία Γκιούρα όλοι μας  .

-Μιλάμε για έναν Μήνωα κύριε Σουφλερέ και για έναν  Τρωικό Πόλεμο και για μία Αργοναυτική εκστρατεία, που μιλάμε για δύο ενιαυτούς ή έναν ενιαυτό πίσω,  45 με 50 χιλιάδες χρόνια και μας παρουσιάζουν ότι είναι μόλις, μόλις  χίλια χρόνια πριν το μηδέν .

-Κατανοητό,  να επανέλθουμε όμως κυρία Γκιούρα στο θέμα μας για να μην ανοίγουμε άλλες παρενθέσεις, πραγματικά, γιατί θα χαθούμε. Είναι τόσα πολλά που μπορούμε να πούμε η Νίκη Λοιπόν δεν πήγε ολόκληρη όπως θα έπρεπε στο μουσείο του Λούβρου,

-Δε πήγε ολόκληρη κύριε Σουφλερέ μετά από είπαμε ότι το 1884 που εκτέθηκε για πρώτη φορά στο μουσείο του Λούβρου είχε ήδη 20 χρόνια εκεί από το 1864 που γίνονταν και κάποιες μελέτες και λ]κάποιες προσθήκες στο Αγαλμα αυτό. Το 1875 η ομάδα των Αυστριακών αρχαιολόγων  βρήκαν τα μάρμαρα που άφησε πίσω του ο Σαμπουαζό ο οποίος και αργότερα κατάφερε να τα πάρει στο μουσείο του Λούβρου και βεβαίως, πώς έγινε αυτό κύριε Σουφλερέ, διότι οι Αυστριακοί αρχαιολόγοι είχαν βρει κάποια νομίσματα τα οποία απεικονίζει το άγαλμα της νίκης της Σαμοθράκης πάνω σε πλώρες. 

-Α μάλιστα κι ήταν  λοιπόν εκεί ότι η βάση που είχαν  αφήσει εδώ είναι, ανήκει στην Νίκη . Γι’ αυτό λοιπόν ο μηχανισμός όπως είπατε πριν ολοκληρώθηκε και για αυτό είπα και εγώ πριν όπως θα έπρεπε να είναι ενώ δεν θα έπρεπε να ήταν εκεί θα ήθελα να ταν εδώ στην Σαμοθράκη γιατί χώρους έχουμε χρήματα έχουμε θα μπορούσαμε  να κάνουμε το δικό μας μουσείο αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία. Μάλιστα Λοιπόν στη συνέχεια;



-Στη  συνέχεια κύριε Σουφλερέ βλέπουμε, βλέπουμε βεβαίως να υπάρχουν τρεις φτερωτές Νίκες διότι κάποια χρόνια αργότερα το 1949 και το 1950 άλλη ομάδα αρχαιολόγων αυτή τη φορά Αμερικανοί βρήκαν το δεύτερο άγαλμα της Νίκης της Σαμοθράκης το οποίο ήταν αντίγραφο ήταν ρωμαϊκό αντίγραφο το οποίο μεταφέρθηκε στο Μουσείο της ιστορίας και τέχνης της Βιέννης και υπάρχει κι ένα αντίγραφο εδώ στο αρχαιολογικό μουσείο της Σαμοθράκης 

-Μα τι γίνεται μ, αυτά τα συνεργεία με όλους αυτούς τους αρχαιολόγους που έρχονται κυρία Γκιούρα μόνο που το αναφέρετε, αναφέραται τώρα μόλις τρία διαφορετικά από τρεις διαφορετικές χώρες έρχονται εδώ και σκάβουν στο δικό μας χώρο Ποιος Δίνει όλες αυτές τις άδειες κ. Γκιούρα.

- Κύριε Σουφλερέ  για τίσ,  για όλους αυτούς τους αρχαιολογικούς χώρους και όλουσ τουσ χάρτεσ υπάρχει συγκεκριμένα και νόμοσ  υπάρχει και ΦΕΚ  από το 1835, 34 -35 εάν θυμάμαι καλά όπου ήταν υπό την προστασία της εκκλησίας

-Πάλι το δόγμα λοιπόν μπροστά μας 

-Πάλι το δόγμα κύριε Σουφλερέ 


- Το συναντάμε πάρα πολλές φορές σε κάθε σε κάθε τύπου, που ανακαλύπτουμε Δηλαδή κάθε νόμο που ψάχνουμε και τον ερευνούμε από πίσω υπάρχει το δόγμα.

- Και πάντα θα υπάρχει κύριε Σουφλερέ και μάλιστα θα δούμε και  στην κλοπή των Βασιλικών δικαιωμάτων μας και των κληρονομικών δικαίων μας το ρόλο που ‘έπαιξε το δόγμα και το ρόλο που έπαιξε η εκκλησία και παίζει ακόμα και σήμερα στα κληρονομικά δικαιώματα και πως ο Κυρίαρχος ο αυτόχθων  ιθαγενής που είναι ο εξ αίματος συνεχιστής των προγόνων του,έγινε υπήκοος  υποτελής και υπάκουος  στο δόγμα που θεωρούνταν ότι από τη στιγμή που κάποιος βαπτίζεται και παίρνει το βάπτισμα θεωρείται αυτομάτως Ελληνασ  


-θα ήθελα αυτόν τον νόμο κυρια Γκιούρα  την επόμενη φορά να το δείξουμε

 στους τηλεθεατές μας έτσι ώστε να έχουν την πλήρη εικόνα όσων λέτε 

-Κύριε Σουφλερέ  θα συνεχίσουμε λέγοντας ότι βεβαίως θα δούμε και θα συναντήσουμε  με πάρα πολλούς κλέφτες πάρα πολλούς αρχαιοκάπηλους οι οποίοι βέβαια δεν είχαν τη βαρβαρότητα αυτή που απέδειξε ο Έλγιν στα γλυπτά του Παρθενώνα. Ερχόταν δηλαδή τα έπαιρναν και φεύγαν



. Αυτό έκαναν αποσπούσαν τα φιρμάνια που αυτά ΄ήταν υπό Οθωμανικής κατοχής αυτά ήταν τα απαραίτητα για να δοθεί η έγκριση εφόσον είμασταν υπό κατοχή του σουλτάνου  και βεβαίωσ με συνθήκεσ αναγνωρίζουμε τα φιρμάνια όλα του Σουλτάνου κύριε Σουφλερέ είναι πολύ , είναι τραγικά όλα αυτά που έχουν υπογράψει αυτοί που μας διοικούν μέχρι σήμερα . Κι αν δε κάνουμε κάτι κύριε Σουφλερέ και δε μάθουμε για το Παρελθόν μας δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε για να δημιουργήσουμε στο Παρών μας για το Μέλλον που είναι το Όλον 

- Έτσι ακριβώς κυρία Γκιούρα  συμβαίνει και Αντιλαμβάνομαι ότι ο πολίτης ο Έλληνας πολίτης ο Ελληνας Κυρίαρχος από τη στιγμή που έχασε την κυριότητά του την κλέψανε  ουσιαστικά δεν μπορούσε να επέμβει και να σταματήσει αυτή την κλοπή που γινόταν διαχρονικά πάρα πολλά χρόνια όσο πίσω κι αν ψάξουμε θα δούμε  ότι ο Πολίτης δεν είναι πουθενά δεν είναι πουθενά.

-Δεν είναι πουθενά κύριε Σουφλερέ.  Κι εδώ βλέπουμε το οξύμωρο ότι ενώ ο Πολίτης ουσιαστικά ασκεί πολιτική γιατί η Πολιτική είναι του Πολίτη  ο Πολίτης ουσιαστικα κανει Πολιτική και παράγει πολιτισμό βλέπουμε να συμφωνούν άλλοι για εμας λες κι εμείς δεν έχουμε δική μας βούληση Βεβαίως και δεν είχαμε μέχρι τώρα κύριε Σουφλερέ , δική μας βούληση  διότι αυτοί που μας κυβέρνησαν μέχρι σήμερα και  κοιτάτε πόσο πίσω πάμε ενεργούσαν μόνο εισ βάροσ του Έλληνα Πολίτη και του πολίτη εν γένει . Διότι κανένας δεν ήρθε να πεί στον Πολίτη κύριε Σουφλερέ ότι εσύ Έλληνα Πολίτη δημιουργείς  Πολιτισμό κι εσύ ο Πολίτης  ασκείς  Πολιτική  γιατί εσύ είσαι πολιτικός κι ότι η Πολιτική είναι του ίδιου του Πολίτη . 



- Πραγματικά αυτό πρέπει να το αποτυπώνουμε κάθε φορά κάθε σε κάθε εκπομπή, για να γίνει κατανοητό, ότι όλα επικεντρώνονται όλα γίνονται για τον άνθρωπο που με την ιδιότητα του ως πολίτης δημιουργεί όλα αυτά που είπατε και την Πόλη του και την Πολιτεία του και τον Πολιτισμό ασκώντας την πολιτική ο ίδιος . Κι όχι δίνοντασ την σε κάποιους άλλους οι οποίοι φέρνουν αυτά τα αποτελέσματα.

-Μα και αυτή είναι η Ιστορία, που δημιουργείται και που γράφεται,  κύριε Σουφλερέ κάθε φορά . Γιατί η Ιστορία είναι ο Ιστόσ τησ Ροήσ. Τον Ιστό τησ Ροήσ εμείσ τον υφαίνουμε , εμείς οι ίδιοι οι Πολίτες εμείσ οι Ανθρωποι ‘εχουμε πει και σε άλλη εκπομπή ότι ο Πλανήτης μας είναι Ελλάς  , είναι όλος ο Φωτεινός πλανήτης μου ήρθαμε  για να ζήσουμε και να δημιουργήσουμε για να αφήσουμε τις μνήμες μας στουσ τους απογόνους μας  για να θυμούνται  και να μην ξεχάσουν ποτέ και για να μη χάσουν ποτέ τον δρόμο τους  και βλέπουμε αυτή τη στιγμή  κύριε Σουφλερέ ένα τεράστιο ‘Εθνος  το Ελλάνιο Έθνος το  Έθνος των Ελλήνων το Γένοσ των Ανθρώπων που πραγματικά να υφίσταται τόσο τεράστια  βολή, ευθεία βολή να πολεμιέται τόσο πολύ κύριε Σουφλερένα και να βρίσκεται αυτή τη στιγμή παινόμενο ως επαίτες   είμαστε έτσι μας κατάντησαν κύριε Σουφλερέ να ζητούμε πίσω τα δικά μας. 

-Αυτό συμβαίνει όταν  ο πολίτης δεν παίρνει θέση δηλαδή  η Νίκη της Σαμοθράκης είναι στο μουσείο του Λούβρου γιατί κάποιοι πολίτες εκείνη την εποχή δεν ασκούσαν την πολιτική που έπρεπε να ασκήσουν με τον τρόπο που τους την είχαν αφαιρέσει όλοι αυτοί που κυβερνούσαν . Πάμε λίγο να συνεχίσουμε για τον για τη Νίκη μας την κόρη μας, 

- Βλέποντας κύριε Σουφλερέ ότι Πλησιάζει ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος ο επικεφαλήσ του  μουσείου του Λούβρου, Εργάστηκε χωρίς να το ζητήσει κάποιος αλλά με τη βοήθεια και άλλων εκατοντάδων υπαλλήλων κύριε Σουφλερέ  να , να φυγαδεύσουν, να φυγαδεύσουν από την καταστροφή του πολέμου τα αριστουργήματα μασ οπωσ ειναι η Νίκη της Σαμοθράκης Η Αφροδίτη της Μήλου και άλλα  άλλα κι άλλους θησαυρούς Έτσι λοιπόν τα συσκεύασαν κύριε Σουφλερέ  1862 ξύλινα κιβώτια και ένα κομβόι διακοσίων τριών οχημάτων μετεφερε σε ολη τη χώρα τησ Γαλλίασ Για να γλιτώσουν Τα μνημεία μας και τα αγάλματα μας και τα εκθέματα του Λούβρου κύριε Σουφλερέ  Πραγματικά δεν ξέρω εάν αυτό γινόταν στην Ελλάδα εάν θα μεριμνούσε πότε κάποιος Έλληνας είτε υπάλληλος Μουσείου είτε κάποιος κυβερνητικός για να γλιτώσει από την καταστροφή τα αγάλματα και τα γλυπτά  κύριε Σουφλερέ  

-Απορώ κυρία Γκιούρα πραγματικά το Υπουργείο Πολιτισμού που έχουμε εδώ στη χώρα μας τι κάνει τόσα χρόνια, πώς διεκδικεί όλα τα δίκαιά μας, δεν έχουμε δικαιώματα πάνω σε όλα αυτά, είναι δικά μας έχουμε το δίκαιω για όλα αυτά γιατί είναι δικά μας, Είναι των προγόνων μας, έχουμε υποχρέωση όχι μόνο τα κρατήσουμε εμείς ζωντανά αλλά να τα μεταφέρουμε και τις επόμενες γενναιές δυστυχώς ο χρόνος μας τελειώνει τελείωσε Μάλλον Κυριακή είδα θέλω να σας ευχαριστήσω εδώ θα τα πούμε σίγουρα σε μία επόμενη εκπομπή να ολοκληρώσουμε την όλη την ιστορία για την Νίκη  μας και έχουμε κι άλλες εκπομπές, για τα υπόλοιπα αριστουργήματα μας 

-Κύριε Σουφλερέ ήταν πραγματικά τιμή μου και είναι όλων μας που είμαστε απόγονοι τόσο τεράστιων  Προγόνων που μεγαλούργησαν στην εποχή τους και θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι εάν δεν μεγαλουργήσουμε και εμείς, γιατί στο χέρι μας είναι και στη βούλησή μας είναι Συνέλληνες μου να μεγαλουργήσουμε αρκεί να το πάρουμε απόφαση και να πάρουμε Επιτέλους θέση  γιατί αν πάρουμε θέση και πολιτισμό θα δημιουργήσουμε  και  Ιστορία θα γράψουμε με τα δικά μας  Χρυσά  γράμματα και βεβαίωσ  όλα και τα πάντα θα γυρίσουν εδώ ακριβώς που ανήκουν .

-Ετσι ακριβώς είναι κυρία Γκιούρα το έχει αποδείξει Εξάλλου ο Έλληνασ  όπου κι αν βρίσκεται είναι δημιουργός δημιουργεί δεν μπορείς να του την στερήσεισ αυτήν την ιδιότητα το έχει αποδείξει Εξάλλου και στο παρελθόν θα το αποδείξει και στο μέλλον σας ευχαριστώ και πάλι καλή συνέχεια. Κυρίες και κύριοι άλλη μία εκπομπή έφτασε στο τέλος της αυτό που ζητάμε κάθε φορά από σας είναι να βλέπετε τα στοιχεία να τα μεταλαμπαδεύετε να μεταφέρετε την πληροφορία σε όλους τους ανθρώπους που είναι γύρω σας και για όλους εσάς οι οποίοι έχετε στοιχεία και θέλετε να τα καταθέσετε στην εκπομπή, εμείς μπορούμε να κρατήσουμε την ανωνυμία σασ αν  θέλετε, αλλά και ότι στοιχεία υπάρχουν να βγουν στην επιφάνεια έτσι  ώστε να μάθουμε όλοι τι ακριβώς συμβαίνει σε κάθε τομέα.     Να’ στε καλά καλή συνέχεια



Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ



ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ 




ΠΗΓΗhttps://www.youtube.com/watch?v=gDIKdiyWwcA&t=3s


ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΠΛΟΓΚ -ΣΥΝΤΑΞΗ : ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ :ΑΘΑΝΑΣΙΑ





Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Post Top Ad