ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2022

ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ : ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΕΛΑΣΗΣ

ΙΛΛΥΡΙΑ WEB TV | ΕΓΚΛΗΜΑ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΕΛΑΣΗΣ | ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΓΚΟΥΛΗΣ



ΕΓΚΛΗΜΑ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΕΛΑΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΓΚΟΥΛΗΣ Υπ.Βουλευτής Ν.Φθιώτιδας ΙΛΛΥΡΙΑ WEB TV (1/8/2022) ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΑΝΑ-ΛΥΣΕΙΣ Παρουσίαση: ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΝΤΕΤΣΙΑΝΟΣ Σκηνοθεσία: ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ ---------------------------- ΜΕ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 ΕΓΙΝΕ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΕΚΤΟΞΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΔΕ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ Π.Κ. 74 &99 ΠΑΡ.2 ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΑΠΕΛΑΣΗΣ ΑΦΗΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΕΥΧΑΙΡΕΙΑ ΔΛΔ ΝΑ ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ Η ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΣΤΑ ΣΟΦΡΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Π.Κ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ - ΒΟΥΛΗ ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΤΑ Κ.ΠΑΤΗΣΙΑ Η ΜΟΛΙΣ ΠΡΟΧΘΕΣ ΟΤΑΝ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ ΖΕΥΓΟΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΤΗ ΣΑΜΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΡΙΟΦΥΛΑΚΕΣ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΚΑΛΠΑΖΕΙ ΟΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΕΙΑ ΜΕ 98% ΑΦΗΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΦΕΧΘΕΙ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΟΒΑΘΜΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΤΑ ΚΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΕΛΑΣΗΣ

Η τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα που ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ λίγο πριν φύγει από την εξουσία επέφερε μεταξύ άλλων και την κατάργηση της δικαστικής απέλασης. Τη διάταξη ωστόσο δεν επανάφερε ούτε η Νέα Δημοκρατία με το νόμο για τις αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα, με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα να διαπιστώνεται ένα τεράστιο κενό όχι μόνο στη νομοθεσία, αλλά και στην ουσία καθ ‘ αυτή της δικαιοσύνης.

 Γράφει η Γερασιμούλα Στάμου

Συγκεκριμένα,  το καταργηθέν άρθρο 74 ΠΚ ανέφερε:

“Με την επιφύλαξη των σχετικών διατάξεων που περιλαμβάνονται σε διεθνείς συμβάσεις που έχουν κυρωθεί από τη χώρα, το δικαστήριο μπορεί να διατάξει την απέλαση αλλοδαπού που καταδικάσθηκε σε κάθειρξη, εάν κρίνει ότι η παραμονή του στη χώρα δεν συμβιβάζεται προς τους όρους της κοινωνικής συμβίωσης, λαμβάνοντας υπόψη ιδίως το είδος του εγκλήματος για το οποίο καταδικάστηκε, το βαθμό της υπαιτιότητάς του, τις ειδικές συνθήκες τέλεσης της πράξης, τις συνέπειες αυτής, το χρόνο παραμονής του στο ελληνικό έδαφος, τη νομιμότητα ή μη της παραμονής του, την εν γένει συμπεριφορά, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, την ύπαρξη οικογένειας και γενικότερα το βαθμό ένταξης αυτού στην ελληνική κοινωνία. Αν ο αλλοδαπός κατά το χρόνο τέλεσης της πράξης ήταν ανήλικος, για την απέλαση του λαμβάνεται υπόψη και η τυχόν νόμιμη εγκατάσταση και παραμονή της οικογένειάς του στη χώρα ή στην περίπτωση που η οικογένεια του διαμένει στην αλλοδαπή, ο υφιστάμενος στη χώρα προορισμού σοβαρός κίνδυνος κατά της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας ή της προσωπικής ή γενετήσιας ελευθερίας του. Η απέλαση εκτελείται αμέσως μετά την έκτιση της ποινής ή την απόλυση από τις φυλακές. Το ίδιο ισχύει και όταν η απέλαση επιβλήθηκε από το δικαστήριο ως παρεπόμενη ποινή.

Το δικαστήριο μπορεί, επίσης, να διατάξει την απέλαση από τη χώρα κάθε αλλοδαπού στον οποίο επιβλήθηκε μέτρο ασφάλειας των άρθρων 69, 71 και 72. Σε αυτή την περίπτωση, η απέλαση μπορεί να διαταχθεί σε αντικατάσταση αυτών των μέτρων.

Το δικαστήριο που αποφασίζει την απέλαση του αλλοδαπού δράστη επιβάλλει σε αυτόν απαγόρευση επανεισόδου του στη χώρα, για χρονικό διάστημα έως δέκα (10) ετών. Το συμβούλιο πλημμελειοδικών του τόπου του δικαστηρίου που επέβαλε την απέλαση, μετά από γνώμη της αρμόδιας αστυνομικής αρχής, μπορεί να επιτρέψει την επιστροφή του αλλοδαπού στη χώρα ύστερα από αίτηση του, αφού περάσει μια τριετία από την εκτέλεση της απέλασης, με την επιφύλαξη των διατάξεων του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο χρονικός περιορισμός του προηγούμενου εδαφίου δεν ισχύει σε περίπτωση αλλοδαπού ο οποίος έχει τελέσει γάμο με Έλληνα υπήκοο, για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί ο γάμος, καθώς και σε περίπτωση παλιννοστούντος ελληνικής καταγωγής. Το συμβούλιο αποφαίνεται αμετάκλητα και μπορεί να εξετάσει νέα αίτηση για επιστροφή μόνο μετά την πάροδο ενός (1) έτους από την απόρριψη της προηγούμενης…….».

 

Πρακτικά, ο θεσμός της δικαστικής απέλασης κάλυπτε τις περιπτώσεις εκείνες όπου οι  αλλοδαποί  κρίνονταν επικίνδυνοι για τη δημόσια τάξη άμεσα και με δικαστική απόφαση απελαύνονταν από τη χώρα. Σκοπός της διάταξης ήταν η προστασία της ελληνικής έννομης τάξης και των ελλήνων πολιτών από άτομα που εισήλθαν στην ελληνική επικράτεια και διατάραξαν την έννομη τάξη.

Η νομοπαρασκευαστική επιτροπή κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου που επέφερε και της κατάργηση του εν λόγω άρθρου ανέφερε με τρόπο …λακωνικό, χωρίς έκθεση του σκεπτικού και χωρίς καμία αιτιολογική βάση ότι:

«Καταργείται από τα μέτρα ασφαλείας η απέλαση, η οποία διατηρείται πλέον μόνο ως διοικητικής φύσης μέτρο, όπως στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη».

Αρκεί όμως η διοικητική απέλαση, που επιβάλλεται στα πλαίσια της διοικητικής διαδικασίας, να καλύψει το κενό που άφησε η κατάργηση της δικαστικής απέλασης;

Αρχικά πρέπει να τονίσουμε ότι η απόφαση σε ποινικό δικαστήριο περί απέλασης αλλοδαπού που παραβίασε ποινικές διατάξεις φέρει – ή μάλλον έφερε- άλλη βαρύτητα ηθική κι αξιακή.

Επιπλέον, με το νέο καθεστώς, η διοίκηση όταν και αν λάβει γνώση για την ύπαρξη ποινικής απόφασης οφείλει να εξετάσει αν ο αλλοδαπός είναι επικίνδυνος για τη δημόσια τάξη. Για ποινές μέχρι ένα χρόνο δεν προβλέπεται διοικητική απέλαση, ενώ για τις μεγαλύτερες ποινές προβλέπεται κανονικά η διαδικασία για ανάκληση της άδειας διαμονής και έκδοση απόφασης απέλασης.

Ωστόσο, προκύπτει το μείζον ερώτημα: Πότε και πώς θα ενημερωθεί η διοίκηση  για την έκδοση καταδικαστικής απόφασης; Η διοικητική υπηρεσία δεν είναι συνδεδεμένη το σύστημα των δικαστηρίων για την έκδοση δικαστικών αποφάσεων.

Με άλλα λόγια, είναι πιθανόν- και μάλλον σύνηθες πια- να επιβληθεί μία απόφαση στον αλλοδαπό και η διοίκηση να λάβει γνώση αυτής μετά από αρκετά χρόνια. Ειδικά δε στις άδειες αόριστης διάρκειας ή άδειες δεκαετίας οι οποίες δεν απαιτούν ανανέωση άμεσα με αποτέλεσμα, είναι πιθανό να περάσουν πολλά χρόνια μέχρι η διοίκηση να διαπιστώσει ότι ο αλλοδαπός έχει καταδικασθεί.  Στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα φυσικά ο καταδικασθείς αλλοδαπός κυκλοφορεί ελεύθερος κι ωραίος, νόμιμα στη χώρα με την άδεια διαμονής του.

 

Επιπλέον, η εφαρμογή της διοικητικής απέλασης μπορεί να διαρκέσει χρόνια!!! Σε αντίθεση με τη δικαστική απέλαση, που εφαρμοζόταν αμέσως.

Πλέον, με τη  Διοικητική διαδικασία, προβλέπεται κοινοποίηση της απόφασης στον αλλοδαπό,  δικαίωμά του για προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια, αρχικά με προσωρινή διαταγή κι έπειτα με την αίτηση ακύρωσης, η συζήτηση της οποίας μπορεί να λάβει χώρα πολλά έτη μετά!

Μέχρι τότε φυσικά μπορεί να έχει εκδοθεί νεότερη νομοθεσία που να νομιμοποιεί εκ νέου την παραμονή του στη χώρα με αποτέλεσμα η απέλαση να μένει ανεφάρμοστη!

Με άλλα λόγια, οι αλλοδαποί που παράνομα εισήλθαν στη χώρα, έκλεψαν, άσκησαν σωματική βία, ασέλγησαν και γενικά παρανόμησαν, μπορούν με τις ευλογίες του ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ να κυκλοφορούν ανενόχλητα στη χώρα μας.

 

Μεγάλα κενά δικαίου που αφήνουν έντονο το αποτύπωμά τους στην πολύ- από πολλά- πληγωμένη Ελληνική Κοινωνία.

 ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΡΩΓΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΛΛΑΣ ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ  ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ  ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ  ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ  «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»  « Ε.ΣΥ » 

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ 

ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ  ΟΠΟΥ  ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ  

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ 

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ  « ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ » « Ε.ΣΥ » ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ  ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ  ΙΣΟΝΟΜΙΑ  ΚΑΙ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ  ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΑΞΙΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΩΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ  ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΣΥΛΙΑ  ΚΑΙ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΤΤΗΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ  ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΕΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ  Η ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ Ή ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΦΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει
άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων
των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες
ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή ΢υγκρότησης έχει χρονικό
διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την
σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό ΢ώμα:
2.1.Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα
δράση και λειτουργία τους.
2.2.Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού
λειτουργού.

ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40

2.3.Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής
και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Σο Πειθαρχικό ΢ώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα
να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται
της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε
διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη
λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους,
δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα
μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη
διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω
περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα
εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και
για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής,
κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να
συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς
και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό
σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός
χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. ΢ε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα
εκτελεστέες.




Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Post Top Ad