ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ‘’ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ’’ ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΟΣΤΙΣΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ

 

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ‘’ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ’’ ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΟΣΤΙΣΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ




ΓΚΙΟΥΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ




ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΕΚΠΟΜΠΗΣ

-Κυρίες και κύριοι Καλώς ήρθατε σε μία ακόμη εκπομπή Πολιτεία Πύλη Πολιτών σήμερα θα κάνουμε ξανά ένα ταξίδι στο Παρίσι και μάλιστα θα πάμε ξανά στο μουσείο του Λούβρου και θα μιλήσουμε για την άλλη μας κόρη για την Αφροδίτη της Μήλου όπως αντιλαμβάνεστε έχουμε ξανά κοντά μας την κυρία Γκιούρα  Θεοδώρα υποψήφια βουλευτή του πολιτικού φορέα Ελλήνων Συνέλευσις στον νομό Κοζάνης είναι γαϊδούρα Καλώς ήρθατε ξανά στην εκπομπή 

-Καλησπέρα σας κύριε Σουφλερέ  σας καλησπερίζω, και για ακόμη μία φορά στις συχνότητες του “ Έλευσις TV “

-Κυρία Γκιούρα  σήμερα θα πάμε να δούμε την άλλη μας κόρη, την Αφροδίτη της Μήλου, και γνωρίζουμε μέσα από την ιστορία ότι, φέτος κλείνουν 200 χρόνια από τότε που έφυγε από την πατρίδα της Είναι ίδια περίπου ιστορία με τη Νίκη της Σαμοθράκης;

-Κύριε Σουφλερέ, έχουμε κάνει μία,  ένα ταξίδι βασικά, σε πολύ γνωστά μουσεία του κόσμου. όπως πήγαμε στο μουσείο στο Βρετανικό και τώρα στο μουσείο του Λούβρου, για να δούμε πολύ σημαντικά εκθέματα, τα οποία κοσμούν τα Μουσεία, ο δικός μας Πολιτισμός και οι δικοί μας, οι δικοί μας Πρόγονοι. Είναι περίπου λοιπόν παρόμοια ιστορία, με αυτή που έχουμε συναντήσει έως τώρα και  η ανεύρεση της Αφροδίτης της Μήλου και πόσα χρόνια όπως πολύ σωστά αναφέρατε, από τότε που βρέθηκε το άγαλμα της και ταξίδεψε στη Γαλλία όπως και τόσα άλλα εκθέματα και μνημεία κύριε Σουφλερέ. Παραμονές  λοιπόν της επανάστασης του  1821 η Αφροδίτη της Μήλου μεταφέρεται στην Γαλλία στα Ηλύσια πεδία μπροστά στον Βασιλιά Λουδοβίκο τον 18ο. Θα πάμε λίγο να δούμε την ιστορία, κύριε Σουφλερέ  γιατί είναι πολύ σημαντικό να δούμε ,πώς λειτουργούσαν όλες αυτές οι αρχαιοκαπηλικές συμμορίες που έσκαβαν και έψαχναν δικά μας δημιουργήματα μέσα στον Ελλαδικό χώρο. Αργότερα  θα επεκταθούμε και θα βγούμε και έξω από το χώρο της Ελλάδας,  για να δούμε πώς έγινε όλη αυτή η γενοκτονία και η προσπάθεια του αφανισμού του πολιτισμού μας Μεταφερόμαστε όμως προς το παρόν στον Απρίλιο του 1820 στο στην θέση κλήμα Μήλου όπου ένας χωρικός ο Γεώργιος Κεντρωτάς έσκαβε στο χωράφι  του για να βρει υποτίθεται όπως αναφέρουν οι πηγές της εποχής εκείνης,  πέτρες για το σπίτι του, πέτρες  οικοδομής  .

 -Αρα δεν ήταν τυχαία η ανακάλυψη, αυτό αντιλαμβάνομαι , ότι υπάρχει σκοπός πίσω  από όλο αυτό, το αριστούργημα αυτό που έχει βγει από τότε ,μάλιστα ενδιαφέρον.

-Ναι κύριε Σουφλερέ και μάλιστα, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι, κάποια χρόνια πιο πίσω, το 1735 ανακαλύφθηκε το θέατρο λίγα μέτρα πιο κάτω από εκεί , που βρέθηκε και η Αφροδίτη της Μήλου. Θα τα δούμε όμως στην πορεία της εκπομπής μας. 



Ας πάμε τώρα στην Αφροδίτη, όπου την περίοδο εκείνη βρισκόταν στην Μήλο και μία γαλλική αποστολή που έψαχνε με επικεφαλής τον Γάλλο αξιωματικό Ολιβιέ Βουτιέ (Olivier Voutier)  και ο οποίος βρισκόταν εκεί στη Μήλο με το πολεμικό πλοίο και δύο ναύτες σκάβοντας για να βρούν και αυτοί τα  δημιουργήματα των προγόνων μας. Λίγα μέτρα πιο κάτω , ήταν ο χωρικός αυτός που αναφέραμε πιο πρίν ο Γεώργιος  Κεντρωτάς ο οποίος

βρήκε  λευκά μάρμαρα ,τα οποία μόλις τα αντίκρισε και αντιλαμβανόμενος την αξία προφανώς, διότι κάποιες πηγές αναφέρουν ότι ήταν και μεσίτης της εποχής εκείνης, εκτιμητής αξίας χωραφιών, όπως συγκεκριμένα αναφέρεται, είδε λοιπόν τα μάρμαρα και άρχισε να τα ξανά σκεπάζει με τα χώματα που μόλις είχε βγάλει, και αυτό βεβαίως, όπως αντιλαμβάνεστε, κίνησε την περιέργεια του Βουτιέ  ο οποίος, βρισκόταν λίγα μέτρα πιο πέρα  και πήγε για να βοηθήσει, υποτίθεται, δωροδοκώντας και δίνοντας φιλοδώρημα στον Κέντρωτά  για να βοηθήσει υποτίθεται, στην ανάσυρση του Αγάλματος των μαρμάρων, διότι δεν είχαν δει ακόμα τι ακριβώς ήταν. 



-Ολωσ τυχαίως λοιπόν, όλως τυχαίως πού γνωρίζουμε ότι τύχη Δεν υπάρχει 

--Ετσι ακριβώς κύριε Σουφλερέ . Λοιπόν, εφόσον λοιπόν  ο Βουτιε πήγε και βοήθησε με κάποια γρόσια,  που έδωσε στον  Κεντρωτά , οι ναύτες του, μαζί με τον χωρικό αυτόν, προσπάθησαν να βγάλουν τα δύο τμήματα του Αγάλματος που βρέθηκαν, πολύ συγκεκριμένα το πρώτο που βρέθηκε, το έβγαλαν σχετικά εύκολα,ενώ το δεύτερο χρειάστηκε να σκάψουν πολύ, πολλά μέτρα βαθύτερα για να το βρουν, κύριε Σουφλερέ, διότι όπως αντιλαμβάνεστε πάρα πολλά χώματα και πέτρες το είχαν σκεπάσει και το είχαν κρύψει. .Βεβαίως μιλάμε για ένα πάρα πολύ βαρύ,   ένας βαρύς ο κορμός ο οποίος από τη μέση και κάτω ζύγιζε πάνω από 500 kg ,εν πάσει περιπτώσει όταν ανασύρθηκε και έβγαλαν και  το δεύτερο μέρος,ο Βουτιέ είδε και διάβασε στη βάση του Αγάλματος την επιγραφή Αφροδίτη και εκεί όπως αντιλαμβάνεστε κύριε  γυάλισε το μάτι του Από ευχαρίστηση και ικανοποίηση και έσπευσε να ενημερώσει τον Γάλλο πρόξενο στη Μήλο, ο οποίος  βλέποντας το άγαλμα όσο εμπόρευμα προσπάθησε να το αγοράσει.


-Μάλιστα  το τίμημα λοιπόν ήταν πάντα η αξία σε χρήματα του κάθε ευρήματος. Όσο μας, μιλάτε κυρία Γκιούρα, βλέπουμε τις εικόνες από το αριστούργημα των προγόνων μας αλλά και από την περιοχή που έγινε η ανασκαφή. Μάλιστα  στη συνέχεια λοιπόν  

-Στη συνέχεια λοιπόν και αντιλαμβανόμαστε κύριε Σουφλερέ ότι ελληνικό κράτος Δεν υπάρχει, έχουμε μια Οθωμανική αυτοκρατορία η οποία διοικεί τη χώρα μας και φυσικά απαξιούσαν οτιδήποτε, άγαλμα ή  γλυπτό ή μάρμαρο αποκαλυπτόταν από διάφορους αρχαιοκάπηλους που δρούσαν εκείνη την εποχή. Τότε λοιπόν τι γινόταν , όπως είπαμε και στις προηγούμενες εκπομπές έδιναν την άδεια  τους, ο εκάστοτε Σουλτάνος, οι οθωμανοί διοικητές έδιναν λοιπόν φιρμάνια, σε όλους αυτούς τους Ευρωπαίους ευγενείς τους αρχαιοκάπηλους για να αποσπάσουν νόμιμα και με την οθωμανική Βούλα όλα τα γλυπτά μας και τα αγάλματα μας.  Οπως αντιλαμβάνεστε ένα μικρό νησί όπως είναι η Μήλος αλλά και πόσο μάλλον εκείνη την περίοδο που ήταν αραιοκατοικημένη, το νέο διαδόθηκε πάρα πολύ γρήγορα και έφτασαν και άλλοι επίδοξοι αγοραστές, που μπήκαν  στο παιχνίδι των παζαριών, όπως ήταν και  οι Τούρκοι αλλά και Μολδαβοί, θα δούμε και Μολδαβούς να εμπλέκονται στην υπόθεση. 

-Είπατε πριν, δεν είχαμε κυβέρνηση είχαμε μία οθωμανική αυτοκρατορία είδαμε και αργότερα την Ελληνική Κυβέρνηση πως δρούσε και το είδαμε χαρακτηριστικά στην προηγούμενη εκπομπή με την Νίκη της Σαμοθράκης. Παρόλο που είχαμε κυβέρνηση το πώς αντέγραψαν ουσιαστικά την κίνηση της Αφροδίτης

- Και το βλέπουμε και σήμερα κύριε Σουφλερέ , να συμβαινει , 

-Σωστα , σωστα.

-Με τον τελευταίο νόμο που υπογράφτηκε το Δεκέμβριο του 2020 με τον οποίο νομιμοποιείται η εξαγωγή των μνημείων  μας και των αρχαίων μας, για 25 + 25 έτη + όσα ακόμα χρειαστεί αναλόγως των αναγκών του κάθε μουσείου.

-Κι αυτό  είναι η κυρία Γκιούρα ,ένα μεγάλο καμπανάκι για όλους τους τηλεθεατές μας να κατανοήσουν, ότι δεν γίνεται τίποτα τυχαία όλα είναι μεθοδευμένα η ιστορία επαναλαμβάνεται και ο λόγος είναι ότι, εμείς οι πολίτες, δεν έχουμε ενεργό ρόλο στην Πολιτεία μας, αυτό αποτυπώνουμε κάθε φορά σε κάθε εκπομπή, για να το να γίνει κατανοητό από όλους. Και πραγματικά είναι το μόνο που μπορεί να αλλάξει όλη την κατάσταση, γιατί έχουμε δει όλες τις κυβερνήσεις, να αντιδρούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και στον πολιτισμό μας.



- Ναι κύριε Σουφλερέ και μάλιστα θα πρέπει όλοι οι Έλληνες πολίτες να μάθουμε την ιστορία μας μπορεί σε κάποιους όλα αυτά που αφηγούμαστε εδώ και κάποιες εκπομπές να φαντάζουν αδιάφορα ή πολύ μακριά πίσω στο χρόνο, όμως ουσιαστικά, θα πρέπει να γνωρίσουμε τι ακριβώς μας έχει, μας έχουν κάνει και τι ακριβώς έχει συμβεί με τον πολιτισμό μας, για να μπορέσουμε πλέον να γνωρίσουμε την Ιστορια μας και να μάθουμε , να δημιουργήσουμε στο παρόν μας χωρίς να επαναλαμβάνονται τα ίδια σφάλματα και λάθη του παρελθόντος κύριε Σουφλερέ. Να πάρουμε πλέον επιτέλους εμείσ  οι πολίτες την κατάσταση στα χέρια μας, την  ιστορία μας , τον πολιτισμό μας κύριε Σουφλερέ.



-Μα αν δεν γνωρίζουμε πως φθάσαμε σε αυτό το σημείο της κατάπτωσης σήμερα  πως μπορούμε να διορθώσουμε την όλη κατάσταση. Πρέπει να δούμε τα βήματα ένα ένα πώς φτάσαμε μέχρι εδώ έτσι ώστε να μην κάνουμε τα ίδια λάθη όπως είπατε .

-Ναι κύριε  Σουφλερέ ,μάλιστα θα πρέπει όλοι οι Έλληνες πολίτες να ευαισθητοποιηθούμε  πάνω στο θέμα αυτό, στο θέμα των μνημείων μας, γιατί δεν μπορούμε να λέμε ότι είναι αρχαία , αρχαία μας τα κανάνε λόγω του ότι τα κατέστρεψαν και τα βανδάλισαν και τα αφήσανε έτσι παρατημένα,ως κοινές πέτρες θα πω, όμως, ουσιαστικά είναι οι μνήμες που μας συνδέουν με τους προγόνους μας, με την ιστορία μας με το γένος μας, με το Έθνος μας  με τον πολιτισμό μας με όλα όσα μας άφησαν ως Διαθήκη και παρακαταθήκη οι πρόγονοί μας για να μπορούμε σήμερα εμείς να είμαστε περήφανοι ως ελληνικό Έθνος κύριε Σουφλερέ.  Ως το Έθνος που  μεγαλούργησε ως το  μοναδικό αρχαιότερο Έθνος επάνω στον πλανήτη μας. 



- Δεν είναι μόνο αυτο κυρία Γκιούρα, έχουμε πει και σε άλλη εκπομπή ότι, υπάρχει μία επιστήμη, μία υπερτεχνολογια πίσω από το προφανές,  πίσω από την πρώτη εικόνα που βλέπουμε ένα άγαλμα, ένα  σμίλευμα του μαρμάρου, υπάρχει μία τεχνολογία, μία επιστήμη, η οποία θα τη δούμε σε επόμενες εκπομπές και θα την αναλύσουμε περισσότερο. Άρα λοιπόν δεν πρέπει να στεκόμαστε μόνο σε ότι βλέπουν τα μάτια μας πρέπει να αντιλαμβανόμαστε υπάρχει πίσω από όλο αυτό κάτι περισσότερο  υπάρχει το ότι δεν έχει δημιουργηθεί ξανά από εκείνη την εποχή μέχρι σήμερα, κάτι ανάλογο, αυτό πρέπει να μας λέει κάτι .

-Έτσι είναι κύριε  Σουφλερέ.  Διότι μας εξαφάνισαν ακόμα και αυτήν την τεράστια  υπερτεχνολογία την  οποία δημιουργούσαν Οι πρόγονοί μας σμίλευαν και αλχειμούσαν επάνω στο μάρμαρο και πάνω στο γλυπτό  Και με ποιον τρόπο μάλιστα μετέφεραν και  μετακινούσαν ακόμα- ακόμα και πολλά, πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά τα  οποία είτανε και μάρμαρο Παριανό, μάρμαρο από τη Ρόδο, μάρμαρο από τη Νάξο να μετακινείται, για να δημιουργηθούν και να κατασκευαστούν και σε περιοχές πολύ μακρύτερα από αυτές από τις οποίες έβγαινε και βγαίνει το μάρμαρο η πρώτη ύλη δηλαδή.  

-Μάλιστα  θα τα πούμε όλα αυτά κυρία Γκιούρα στις επόμενες εκπομπές. Να εστιάσουμε λίγο στο θέμα μας λοιπόν, που είναι η Αφροδίτη ,η Αφροδίτη μας

-Βλέπουμε λοιπόν ότι εμπλέκονται στην υπόθεση και άλλοι επίδοξοι  αγοραστές και πολύ συγκεκριμένα θα αναφέρουμε το όνομα του Νικόλαου Μουρούζη ο οποίος Νικόλαος Μουρούζης  ήταν ο πρίγκιπας της Μολδαβίας 



και θα το αναλύσουμε λίγο πώς προκύπτει κάποιος με ελληνικό όνομα να είναι πρίγκιπας σε μία περιοχή  αρκετά μακριά από την Ελλάδα. Συγκεκριμένα ο Νικόλαος Μουρούζης ήταν διερμηνέασ μεταφραστής δηλαδή του τουρκικού στόλου κύριε  Σουφλερέ. Και μιλάμε για μία έναν τίτλο της οθωμανικής αυτοκρατορίας Ως γνωστό ως δραγουμάνος ήταν ο διερμηνέας της εποχής εκείνης ήταν μεταφραστής της υψηλής Πύλης και ήταν κάτι πολύ περισσότερο και θα αναφερθούμε συγκεκριμένα στην οικογένεια του Μουρούζη όπου βλέπουμε να καταγράφονται από τον Πόντο περίπου το 12ο αιώνα όπου και εγκαταστάθηκαν περίπου την περίοδο της οθωμανικής αυτοκρατορίας στη Κωνσταντινούπολη. Εγκαθίστανται λοιπόν εκεί ως αριστοκράτες της εποχής  εκείνης Εγκαταστάθηκαν στην περιοχή γύρω από το Φανάρι αυτές οι οικογένειες κύριε Σουφλερέ, γιατί μιλάμε γιά άλλεσ οικογένειεσ οι γνωστές Φαναριώτικες  οικογένειες , λίγο-πολύ διδαχθήκαμε από την ιστορία  στα σχολικά μας χρόνια, διότι, σήμερα βέβαια δεν υπάρχει κάτι να διδαχθούν τα παιδιά μας, και είναι όλα αναλήθειες , ακόμα και αυτά που διδαχτήκαμε εμείς, ήταν σε πολύ μεγάλο ποσοστό και σε πολύ μεγάλο βαθμό ψεύδη ,όμως παρόλα αυτά που ήθελαν να μας πλασάρουν ευσταθούν μετά από έρευνα που κάνουμε, και βλέπουμε ότι πραγματικά κάποια στοιχεία κουμπώνουν και επαληθεύονται. Βλέπουμε λοιπόν τους Φαναριώτες  οι οποίοι φαναριώτες είναι μία κοινωνική ομάδα, που αναδείχθηκαν πολύ συγκεκριμένα στο διοικητικό μηχανισμό της οθωμανικής αυτοκρατορίας.



- Μάλιστα. Τώρα για αυτόν τον μηχανισμό αντιλαμβάνομαι ότι, είναι από τις οικογένειες που είχαν έρθει μαζί με τον Όθωνα ή κάνω λάθος; 

-Ακριβώς  κύριε Σουφλερέ

-Θα πάμε όμως ένα μικρό διαφημιστικό και κρατήστε λίγο, έτσι όλη αυτή η πληροφορία για μετά τις διαφημίσεις . Κυρίεσ και κύριοι ένα μικρό διαφημιστικό και σε λίγο πάλι μαζί.

Επιστρέψαμε κυρίες και κύριοι μετά το διαφημιστικό εδώ στην εκπομπή είμαστε με την κυρία Γκιούρα  Θεοδώρα και μας έλεγε πριν λίγο, για τις οικογένειες, οι οποίες έρχονται από την αρχή που είναι η ίδρυση του Κράτους μας. Όλοι αυτοί δηλαδή που ήταν την εποχή που ήρθε ο πρώτος βασιλιάς εδώ, ο νεαρός ο Όθωνας και μαζί του έφερε όλες αυτές τις οικογένειες, κυρία  Γκιούρα  σας ακούμε 

-Να πάμε και πιό πίσω , και λίγο πιο πίσω κύριε Σουφλερέ να πάμε στην περίοδο της άλωσης της Κωνσταντινούπολης περίπου 1453 όπου πέφτει το Βυζάντιο και ανέρχεται η οθωμανική αυτοκρατορία.  Τότε λοιπόν εγκαταστάθηκαν εκεί Φαναγιώτες, αυτές οι οικογένειες γύρω από την νέα έδρα του Πατριαρχείου, που ήταν το φανάρι εξ ου και η ονομασία φαναριώτες, όπου τι έκαναν;  αυτοί, ενώ είχε εξαφανιστεί βαθμιαία η Βυζαντινή αριστοκρατία, λόγω του ότι ήταν επιφανείς και είχαν οικονομική ευρωστία, και είχαν πάρα πολλές γνώσεις και επιδείκνυαν τις  επιστημονικές τους δυνατότητες, Αυτοί λοιπόν έπαιρναν θέσεις,   πολύ υψηλές θέσεις στην οθωμανική αυτοκρατορία κύριε Σουφλερέ, Και πολύ συγκεκριμένα είχαν ουσιαστικά τον άτυπο ρόλο των υπουργών εξωτερικών. Αυτοί  ήταν  Δραγουμάνοι.  Ουσιαστικά ήταν διπλωμάτες,  που κατείχαν μία άτυπη θέση Υπουργού Εξωτερικών της οθωμανικής αυτοκρατορίας .  Ήταν αυλικοί  δηλαδή του σουλτάνου  κύριε Σουφλερέ και μιλάμε για μία οικογένεια Μουρούζη  αυτήν τη στιγμή, όπου οποιοσδήποτε μπορεί να την αναζητήσει το διαδίκτυο και δει στο Wikipedia πολλοί Έλληνες και όχι μόνο πολίτες αναζητούν πληροφορίες από το από την  Wikipedia θα δεί λοιπόν  ότι αυτή η οικογένεια πολύ συγκεκριμένα ερχόταν σε γάμους με αλλους  επιφανείς ευγενείς   της εποχής εκείνης, γεννούσαν, όπως ακριβώς γινόταν στην περίοδο του Όθωνα , που ήρθε με τον στράτο αυτών,  των ξένων ακόλουθών του  που γέννησαν, δημιούργησαν οικογένειες και άφησαν τους απογόνους τους. Έτσι Λοιπόν βλέπουμε και στην οικογένεια Μουρούζη να έχει, να έχουν γεννηθεί πολλοί γνωστοί πολιτικοί της Ελλάδας

Αλέξανδρος Ζαΐμης


 , Μιλάμε για τον Αριστοτέλη Βαλαωρίτη, 

ήταν τέκνα από γάμους μεταξύ της οικογένειας Μουρούζη και άλλων ευγενών


- Μάλιστα ήταν της ίδιας οικογένειας λοιπόν ….

-Να με συγχωρείτε κύριε Σουφλερέ , Εάν σας λέει κάτι δραγουμάνος Δραγούμης πόσο συγγενείς είναι αυτά τα δύο

- Βεβαίως έχουμε πάρα πολλές, πάρα πολλούς δρόμους εδώ στη μεγάλη πόλη μας  στην Αθήνα με το συγκεκριμένο όνομα. 


-Επομένως να μην ξεχνιόμαστε, να μην ξεχνιόμαστε να το βλέπουμε.  


Σε κάθε γωνιά έχει μόνο αυτό το όνομα αλλά πάρα πολλούς από τους οποίους έχουμε αναφερθεί για το πώς πρόσφεραν εισαγωγικά πρόσφεραν για την πατρίδα τους. Παρακαλώ

- Μάλιστα

- Κύριε Σουφλερέ,  βλέπουμε βεβαίως να είναι και ηγεμόνες των παραδουνάβιων περιοχών. Η περιοχή της Βλαχίας και της Μολδαβίας η Μολδαβία γνωστή σήμερα και η Βλαχία είναι η περιοχή της σημερινής Ρουμανίας κύριε Σουφλερέ. 

-Κλείνοντας Λοιπόν η παρένθεση αυτή για την οικογένεια Μουρούζη και τους Δραγουμάνους βλέπουμε ότι στα παζάρια μπαίνουν και αυτοί, και  οι Γάλλοι επιστρέφουν  το 1820 ενάμιση μήνα μετά την ανασκαφή  της ,  την ανεύρεση της Αφροδίτης, επιστρέφουν  έχοντας φιρμάνι από τον σουλτάνο κύριε Σουφλερέ  όπου τους επιτρέπει να πάρουν το άγαλμα και να το μεταφέρουν στην Γαλλία. 



-Νόμιμα πλέον

- Βεβαίως νόμιμα και με το φιρμάνι του σουλτάνου το οποίο αργότερα  με πολύ συγκεκριμένη συνθήκη Εάν δεν κάνω λάθος της Κωνσταντινούπολης  κύριε Σουφλερέ

Αναγνωρίζουμε όλα τα φιρμάνια του σουλτάνου. 




-Μαλιστα 

 -Λοιπόν, εφόσον λοιπόν έχουν το φιρμάνι από τον σουλτάνο Όταν επέστρεψαν στην  Μήλο βρήκαν ήδη το άγαλμα της Αφροδίτης να είναι πακεταρισμένο σε πλοίο έτοιμο να ταξιδέψει για την Μολδαβία, λόγω της  παρέμβασης που έκανε ο Μουρούζης Διερμηνέας και πρίγκιπας της Μολδαβίας και τότε ξεκίνησαν τα παζάρια κύριε Σουφλερέ. Βεβαίως και οι δωροδοκίες όπως  το είδαμε  και στις υπόλοιπες περιπτώσεις που αναδείξαμε ως σήμερα . Άλλοι  λένε ότι οι Τούρκοι αξιωματούχοι αναγκάστηκαν να παραδώσουμε την Αφροδίτη στους Γάλλους και άλλοι λένε ότι, οι Γάλλοι έκαναν έφοδο και άρπαξαν την Αφροδίτη από το πλοίο με το έτσι θέλω, πριν φύγει για τη Μολδαβία. Το θέμα είναι όμως το εξής κύριε  Σουφλερέ  ότι το άγαλμα έφυγε, το άγαλμα έφυγε από τη Μήλο, ταξίδεψε εν τέλη  παραμονές της Επανάστασης του 1821. Οι Γάλλοι παρουσιάζουν  με τιμές και δόξα ξα το απόκτημα τους διότι πιπέρι αποκτήματος πρόκειται , αντιλαμβανόμαστε Είμαστε ότι μιλάμε για τεράστια γράψει εσύ το άγαλμα και Βεβαίως έπρεπε να δώσουν και αρκετά χρήματα και να δωροδοκήσουν και τους Έλληνες αλλά και τους δημογέροντες και τους προκρίτους εκείνης της εποχής περισσότερο, αντιλαμβάνεστε. ότι ήθελαν να κάνουν βεβαίως το χατήρι της Τουρκίας, κατα την μεταφορά , έχει υποστεί τα πάνδεινα και αυτό, όπως και είναι η Νίκη της  Σαμοθράκησ  παρόμοια περίπτωση και βλέπουμε ότι, το άγαλμα και αυτό υπέστη  φθορές κατά το παζάρεμα

και  τη διεκδίκηση του κύριε Σουφλερέ


.

- Μάλιστα .  Κυρια Γκιούρα έχουμε στοιχεία για το πότε δημιουργήθηκε το άγαλμα από τους προγόνους μας,  ανακαλύφθηκε πριν από 200 χρόνια έτσι;, πότε όμωσ  μου δημιουργήθηκε το άγαλμα; ξέρετε ;

- Γνωρίζουμε από το διαδίκτυο κύριε Σουφλερέ ότι είναι περίπου της Ρωμαϊκής,  είναι ρωμαϊκό, ρωμαϊκό δημιούργημα της Ρωμαϊκής εποχής . Δηλαδή μιλάμε περίπου στον 2ο με 1ο αιώνα προ Χριστού.

-Μάλιστα, πάμε πολύ πίσω λοιπόν 

-Πάμε πολύ πίσω και  Βεβαίως θα πρέπει να πούμε κύριε Σουφλερέ ότι όλες αυτές,     όλα αυτά τα οποία , τα αγάλματα  τα οποία βλέπουμε σήμερα,   και βλέπουμε πραγματικά να είναι απαράμιλλης ομορφιάς, και   να υποδεικνύουν πραγματικά την φυσιολογία του Ανθρώπου διότι τα  Αγάλματα κύριε Σουφλερέ δεν είναι των Θεώ ,  μιλάμε αυτή τη στιγμή για την Αφροδίτη της Μήλου δι΄΄οτι Βρέθηκε στη Μήλο,  μιλάμε για  Αγάλματα τα οποία κύριε Σουφλερέ είναι ακριβώς η απεικόνιση του Ανθρώπου   Μιλάμε δηλαδή για είδωλα. Όπου το είδωλο τι είναι,  όταν κάποιος πηγαίνει στον καθρέφτη θα τον δει το είδωλο του  δηλαδή την ίδια του την ύπαρξη, δηλαδή τον εα.υτό του

-Σωστά τα χαρακτηριστικά του και την όψη του , την εικόνα του,

- Λοιπόν κύριε Σουφλερέ τα αγάλματα ήταν ,σε κάθε πόλη και σε κάθε Πολιτεία για να θυμίζουν  στους ανθρώπους πώς πρέπει να είναι και να μοιάζουν εξωτερικά. Αρα  Λοιπόν μιλάμε για ειδικούς οι οποίοι αναγνώριζαν ποιοί είναι  άνθρωποι, και ποιοι άνθρωποι,  διότι αντιλαμβανόμαστε  τι λέω αυτή τη στιγμή Διότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι είναι και ανθρωποειδή . Το ‘εχουμε αναφέρει και σε προηγούμενη εκπομπή , όμως τα Αγάλματα ήταν εκεί για να θυμίζουν ποιος είναι άνθρωπος και ποιόσ  βάρβαρος που προσπαθεί να εισέλθει μέσα στην Πολιτεία κύριε Σουφλερέ 

- Αν Αν κάνετε μία βόλτα στις πλατείες της Αθήνας εδώ Κυριακή ουρά όταν θα έρθετε από την Κοζάνη για να μας δείτε Θα δείτε ότι σε αρκετές πλατείες υπάρχουν μαρμάρινα ομοιώματα τα οποία δεν απεικονίζουν έναν άνθρωπο δεν απεικονίζουν αυτό το κάλλος την αισθητική και την Αρμονία που έχουν όλα τα δημιουργήματα των προγόνων μας αλλά βλέπουμε ένα μόρφωμα Θα έλεγα που να έχει το σώμα ενός πουλιού, το κεφάλι ενός πουλιού, πραγματικά δεν αντιλαμβάνεται κάποιος βλέποντας το τι ακριβώς θέλει να μας πει αυτό το δημιούργημα, μιλάμε για εικαστική τέχνη, μιλάμε για κάτι άλλο αλλά όχι για δημιουργία.

-


Κύριε Σουφλερέ πολύ συγκεκριμένα είχε κάνει πολύ μεγάλο ντόρο  το θέμα  με το μόρφωμα δεν θα το πω άγαλμα που στήθηκε στο Παλαιό Φάληρο απεικονίζοντας ένα φτερωτό κατασκεύασμα ένα  μόρφωμα που καμία σχέση δεν έχει με ανθρωπο, τελευταία θυμόμαστε όλοι πόσο  πολύ μεγάλο ντόρο έκανε.  Και μάλιστα και Δήλο, στην Δήλο ένας Γάλλος αν θυμάμαι καλά δήθεν αρχιτέκτονας, γλύπτης  δεν θυμάμαι τι ακριβώς, δίπλα στα δικά μας τα Αγάλματα τοποθέτησε κάποια ξόανα, πριν από δύο χρόνια νομίζω περίπου. Καμία σχέση το άγαλμα  αυτό  με το δικό μας το Άγαλμα των προγόνων μας, που δηλώνει την ταυτότητα και την εικόνα του ανθρώπου,  σε σχέση με το ξόανο αυτό που ήταν υποτίθεται αφηρημένη τέχνη, ή δεν είναι δυνατόν κύριε Σουφλερέ 

 και συγκεκριμένα στην Ελασσόνα που έβαλαν κάποιο μνημείο για να τιμήσουν τους Μυρμιδόνες και τον Αχιλλέα, και είδαμε  ένα μυρμήγκι. Μάλιστα έργο τέχνης που καμία σχέση βεβαίως δεν έχει, με την πραγματικότητα και μιλάμε για τελείως παραχάραξη του Ελληνικού Πολιτισμού.

- Μάλιστα.  Λοιπόν είχαν δημιουργήσει οι πρόγονοί μας όλα εκείνα τα δημιουργήματα, τα εξαιρετικά αριστουργήματα, που είναι αναγνωρισμένα από όλους τους ανθρώπους στον πλανήτη, έχουν φύγει από τον χώρο μας, έχουν πάει εκτός Ελλάδος, εκτός γεωγραφικού χώρου εδώ, και στη θέση τους, προσπαθούν εδώ και αρκετά χρόνια να τοποθετήσουν  κάτι, που δεν είναι της δημιουργίας μας  γιατί δεν υπάρχει δεν υπάρχει, δηλαδή στην φύση μας ένας φτερωτός κόκκινος  άγγελος με φτερά  ίδιο ακριβώς ομοίωμα σε κάτι, που να είναι δίπλα μας, δεν υπάρχει. Κι όμως, προσπαθούν να φυτέψουν κάποιες εικόνες, οι οποίες δεν είναι της δημιουργίας μας . Εγώ αυτό αντιλαμβάνομαι από την όλη συζήτησή μας.

- Έτσι ακριβώς είναι  κύριε Σουφλερέ  κι έτσι κι αλλιώσ θα δούμε την τεράστια παραχάραξη Έχει συμβεί στα αγάλματα μας βλέποντας αυτή τη στιγμή την Αφροδίτη της Μήλου να είναι γυμνή, συνέβη μία τεράστια διαστρέβλωση και παραχάραξη στα μνημεία μας μετά την  ρωμαϊκή αυτοκρατορία που έπεσε η Ρώμη Η δικιά μας Ρώμη. Η Ρώμη   του Αλέξανδρου .

Είδαμε ότι τότε ήρθαν   με τη λάσπη και με το μυστρί ν΄ αρχίζουν να χτίζουν  έφυγε η δική μας υπερτεχνολογια εξαφανίστηκε η δική μας αλχημεία και η χημιστική και βλέπουμε



 

πραγματικά Να έχουν ξεγυμνωσει τα αγάλματα μας να τα έχουν ως πρότυπα του σεξ είναι πραγματικά θλιβερό οι  άνθρωποι να  αποκαλούν την Αφροδίτη, Την τεράστια η Ολύμπια οντότητα της Αφροδίτη, να την αποκαλούν ως η θεά του έρωτα και ως η  θεά του σέξ

Είναι τεράστια  βεβήλωση  κύριε Σουφλερέ και μόνο η σκέψη να αποκαλείς έτσι μία τεράστια υπεροντότητα .

-Κι  όλο αυτό έρχεται από την μη γνώση το λέμε και το ξαναλέμε πάρα πολλές φορές για να γίνει κατανοητό, ‘Οταν η γνώση έρχεται από τα βάθη του χρόνου, μέσα στη γραμμή του χρόνου, από γενιά σε γενιά φτάνει η πληροφορία, όπως είπαμε, πληροφορία μεταφέρει το πλήρες,  Άρα το όλον, όλη την γνώση στον επόμενο και στον επόμενο και στον επόμενο έτσι ώστε, όλοι οι άνθρωποι να γνωρίζουν αυτό που είναι το αληθές. Το αρχικό, από την αρχική πηγή της δημιουργίας. Κυρία Γκιούρα δυστυχώς ο χρόνος μας τελείωσε και σήμερα. 




Ο χρόνος κυλάει πάρα πολύ γρήγορα μαζί σας πραγματικά και σας ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά, για αυτές τις πληροφορίες, δεν έχουμε τελειώσει με την Αφροδίτη μας, θα συνεχίσουμε στην επόμενη εκπομπή, έτσι ώστε να δώσουμε ότι άλλες πληροφορίες έχουμε στους τηλεθεατές.

-Σας  ευχαριστώ και εγώ κύριε  Σουφλερέ . Και πραγματικά μέσα από την ιστορία μας θα μάθουμε, το τι ακριβώς μας έχει συμβεί, για να μπορέσουμε να περάσουμε πλέον στο μέλλον μας και το μέλλον μας χρειάζεται μόνο την Ελεύθερη βούληση μας κύριε  Σουφλερέ  πού είναι η γνώση μας. Γι’ αυτό λοιπόν θα πρέπει όλοι να γνωρίζουμε και να συστρατευτούμε το συντομότερο δυνατόν στην Ελλήνων Συνέλευσις , διότι  είναι ο μοναδικός πολιτικός φορέας κύριε  Σουφλερέ,   που εφιστά την προσοχή όχι μόνο στο θέμα του πολιτισμού που θα δούμε πολύ συγκεκριμένα, τις προγραμματικές δηλώσεις για τα Μουσεία  και για τα μνημεία μας 

- θα τα πούμε θα τα πούμε όλα κυρία Γκιούρα  και στις επόμενες εκπομπές, Να’ στε  καλά 

-Σας ευχαριστώ πολύ κύριε σουφλερέ να είστε καλά.

- Εμείς ευχαριστούμε που ήρθατε ξανά κοντά μας.

 Κυρίες και κύριοι άλλη μία εκπομπή έφτασε στο τέλος της. Αν θέλουμε λοιπόν ως πολίτες να θαυμάζουμε  και να έχουμε δίπλα μας εδώ όλα αυτά τα δημιουργήματα  τα  αριστουργήματα που είχαν δημιουργήσει οι πρόγονοί μας θα πρέπει όπως λέμε κάθε φορά να γίνουμε ενεργοί πολίτες 

Καλή συνέχεια σε όλους 


ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ -ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ

ΑΘΑΝΑΣΙΑ



ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ


ΓΚΙΟΥΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ 



ΠΗΓΗ::https://youtu.be/W6uD1T60i



ΦΕΤΟΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΤΗΣ ‘’ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ’’ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΤΟ


ΠΑΡΙΣΙ. ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΚΛΑΠΗΚΕ ΚΑΙ


ΦΥΓΑΔΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ ΤΟΥ ,ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η ‘’ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ’’ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ


ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΈΚΘΕΜΑ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΛΟΥΒΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΙΕΣ ΦΑΤΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ


ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΠΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ‘’ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ ‘’


ΞΕΔΙΠΛΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΉ ΕΚΠΟΜΠΉ , Η ΚΥΡΙΑ ΓΚΙΟΥΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ , ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ


ΚΟΖΑΝΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ , ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ‘’


ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ








ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΒΑΝΔΑΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ 

ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ 

ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ 

 
























Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Post Top Ad